fredag 12 augusti 2011

Whoop, whoop!

Igår passerade räknaren över besökare på min blogg 20000! Helt otroligt! Jag började blogga i augusti 2009 men installerade inte räknaren förrän i april förra året. Jag har alltså haft drygt 20000 besökare på drygt 1 år. Känner mig hedrad!

Jag vet att det är mycket familj och vänner som följer bloggen men även en del andra bloggare och en del nya läsare hittar hit. En del som är på väg att flytta till Sydafrika tex. Får lite mail då och då med diverse frågor. Jag svarar gärna på frågor, så gott jag kan dvs. Kul att kunna vara till hjälp!

Har just fått en förfrågan från en av Haralds släktingar från Tyskland om dom får komma och hälsa på nu i mitten av augusti. Dom var här jul/nyår 2008. Alltså innan vi hade flyttat hit. Nu ville Joachim gärna överraska Marina med en födelsedagsresa hit. Hon vill så gärna se valarna och dom har semester augusti ut. Hoppas dom hittar bra flygbiljetter. British Airways startar sin stora rea på måndag och South African drog igång sin 72 timmars rea i morse.

Så om någon annan har planer på att hälsa på inom snar framtid så är det värt att kolla priserna på dessa bolag. Gästvåningen är bokad i slutet av augusti, 20 september och typ 10 dagar framöver och Jul och Nyår. Annars är det ledigt! Hyra? Två förpackningar Annas pepparkakor. Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar