måndag 9 januari 2012

Elkes 50-års dag!

Idag fyller Elke år och det har vi firat!

Men allra först måste jag också gratulera MIN lillasyster Caroline som också fyller år idag! GRATTIS!

Myrhedarna tog med sig Eilika och åkte ut till Cape Point Nature Reserve mitt på dagen. Eilika var salig att HON fick följa med själv! Julius har ju hängt med på en del utflykter men idag var det Eilkas tur.


Dagen till ära var bergen så här häftiga! Molnen "rann" över bergstopparna.


En liten fyrbild! Det var ju ett tag sedan, eller hur?!


Vackra katten har hittat ett nytt liggställe! PÅ klängväxten i altanen!


När födelsedagsbarnet kom hem på eftermiddagen så firade vi med jordgubbstårta och champagne!


Födelsedagsbarnet!


Gunnar skålar!



Såhär mysigt kan man har det när man firar sin födelsedag den 9 januari i Sydafrika!


Nu ikväll har vi fortsatt fira med god middag på fantastiska Cape to Cuba! 
Födelsedagsbarnet valde själv restaurang! En mycket häftig restaurang. Vill ni läsa mer kolla här.


Dekorationerna är vackra och udda!



Bröderna Fluff beställde in en skaldjurspanna! Jag kan tala om att om blev mer än mätta!



Elke och jag beställde Cuban Flambed Rum Coffee! Tjusigt eller hur?!



Vacker utsikt från restaurangen!


Två VÄLDIGT mätta grabbar!


Den vänliga personalen bäddade ner grabbarna i varsin rosa pläd. Visst är dom söta?

Jag hoppas att födelsedagsbarnet haft en trevlig dag! Det har i alla fall jag haft! GRATTIS Elke!

2 kommentarer:

  1. Det låter som en perfekt födelsedag! Vilka vackra vyer, de gör mig glad och piggar upp i vintermörkret! Jag svarade dig på min blogg ;) Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Tack alla som var med! Man kan väl knappt ha en bättre födelsedag! Elke

    SvaraRadera