lördag 22 september 2012

Stort grattis på födelsedagen Barbara

I dag fyller min allra käraste storasyster år! Jag ska vara lite fin i kanten och inte tala om hur mycket hon fyller men hon är i alla fall 7 år äldre än mig ;)

För ett år sedan var Barbara här hos oss i Sydafrika på sin födelsedag. Vi hade en härlig dag med fantastiskt väder. Vi var ute på Cape Point och vi åt god fisklunch på Two Oceans Restaurant. Vi hämtade Eilika från dagis och tog en fika på The Sweetest Thing i Simonstown. Avslutningsvis åt vi middag på Dixies.

Barbara, här får du lite bilder från DIN dag förra året! Lite hjälp att minnas.





Förutom ett antal ödlor fick vi se dassies ute på Cape Point.


Systrarna!



Och på vägen mot Simonstown träffade vi på en flock babianer.


Födelsedagsfika.


En liten paus med en GT och flagga för att kolla in alla gratulationer på Facebook.


Nöjd Barbara på Dixies!

I dag vet jag att du får vara med BÅDA dina härliga ungar och jag hoppas dom ser till att fira dig riktigt ordentligt. Det är du värd! 

Stort grattis och jag saknar dig!

1 kommentar:

  1. Hej allra käraste lilla syster!
    Ja, det var en härlig dag med den ena trevliga överraskningen efter den andra. Bästa överraskningen var förstås att jag fick möjlighet att åka ner till er och hälsa på i härliga Kapprovinsen. Kommer nog aldrig att sluta längta tillbaka dit, så jag kommer tillbaka så snart jag kan.

    SvaraRadera