fredag 11 december 2009

Trött men glad

Det är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu så jag orkar helt enkelt inte skriva i min lilla blogg! Sorry! Men nu ska jag samla mig och skriva några rader. Risken är att det blir många rader när jag väl kommer i gång. Vi får se!

Börjar förstå sådana människor som går in i väggen och alltid är trötta. Vill inte säga att jag har gått in i väggen men jag är sååå TRÖTT! Konstant! Sover som en stock på nätterna men är ändå så trött på dagarna. Beror förmodligen på överhettning i hjärnan ;)!

Fick ett mycket glädjande besked igår. Eller rättare sagt två. Provsvaren på Mosquitos rabies vaccinering kom. Han har så duktigt bildat antikroppar och därmed är hans vaccinering klar! Fick även höra från Helen i Sydafrika att tillståndet från Department of Agriculture att ta in katten i landet är klart! Så skönt! Hälsoundersökning hos distriktvetrinären är bokat och bur inhandlad och klar. Mosquito är alltså redo att flytta till sina "medkattdjur" i Afrika! Ett lejon till!

Ägnar annars dagen åt att ringa massa samtal, frosta av frysen och sortera papper. Går sakta, alldeles för sakta, men säker framåt! Dagarna har alldeles få timmar! Speciellt när man ständigt är trött!

Passar på att skicka ett extra tack till Mamma och Pappa, Hasse och till Helen som alltid är till så stor hjälp! Hade inte gått utan er! Helen kan inte läsa detta men hon ska helt klart stå med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar