måndag 5 juli 2010

Premiär

I dag har jag haft det stora nöjet att åka in till stan med min älskade son! Bara han och jag! Mysigt!

Vi har shoppat loss värre! Till Julius! Nya gympa dojor, nya Crocs och så nya saker till hans lada. En Bose dockningsstation till I-Phone, Sodastream, sitt-säck, plast muggar och skålar. Vi har nämligen "fritidsgård" i vår inredda lada nu. I princip varje kväll hänger minst 5 ungdomar i ladan. Jätte kul att dom vill vara där. Vi behöver inte fundera över var Julius är på kvällen.

Även Harald och jag har fått något i dag. Jag hittade två Baden Baden stolar som passar perfekt att sitta i när vi vill ta kvällsdrinken i kvällssolen på vår balkong. Se nedan.

Vitt vin till räkorna i kväll. Passade även bra till premiären!
Utsikt från balkongen. Rakt fram kan jag inte fota kvällstid. Värsta motljuset.

Även Eilika fick något förstås. En käpphäst! Nu slipper hon använda sin vuvuzela som häst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar