fredag 23 april 2010

Tack Lindah

Nu har även jag lyckats få till en räknare på bloggen (kolla i sidmenyn till höger)! Tack vare min bloggkompis Lindah! Har inte lyckats få till den tidigare. Ska verkligen bli spännande och se hur många som verkligen går in på bloggen. Nästan lite läskigt faktiskt!

I natt har Lilla E sovit i sin säng hela natten för första gången på mycket länge! Vi kom på att det var en lampa som saknades. Så jag installerade en liten lampa med svagt ljus i hennes bokhylla. Hon kom vid 5-tiden och behövde kissa men sedan gick hon tillbaka till sin säng. Vi får se om det håller i sig!

Idag kl 14.00 håller jag tummarna för lillsyrran som ska på anställningsintervju nr 2. Hon Skypade nyss och berättade att hon gått vidare.

Storasyrran började på sitt nya jobb i måndags. Så stolt över henne! Äntligen gick allt vägen.

3 kommentarer:

  1. Vad bra att du lyckades få dit den... trots lite "rörig" förklaring. =) Man är ju ingen data-mästare själv precis. =)
    Men visst är det himla kul att ha!

    SvaraRadera
  2. Oj, nu får jag alldeles dåligt samvete. Jag går ju sällan in här eftersom jag får det direkt i min mejl. För helt enkelt skärpa till mig. :-)

    SvaraRadera
  3. Javisst är det kul med räknare. Min kom upp i ungefär 27000 men sen la den helt plötsligt av och nollställdes så då tog jag bort den :( så nu kollar jag enbart stats på analytics...
    Hoppas ni har det bra där nere..här är det äntligen vår :)och igår fick vi besked från försäkringskassan att F kan följa med ner till hösten så nu är det bara mitt visum som ska fixas :) Så vi ses i Sep! Kram!

    SvaraRadera