torsdag 14 mars 2013

14 mars

Den 14 mats är en speciell dag för då fyller någon mycket speciell år! Nämligen min pappa!

Han fick mig på köpet så att säga när han träffade mamma men han har alltid varit min pappa. Vi fnissade på mitt bröllop när han höll tal och sedan kom det fram några och sa att -"Ni är ju så lika, du och din pappa!". Ja, arv och miljö gör MYCKET!

I vilket fall som helst så är pappa BÄST! Han är glad, ja och rätt sträng när vi var små, ställer alltid upp i vått och torrt och är full med idéer. För att inte tala om full med energi! Inget är omöjligt!

Jodå, min energi är så sakteliga på väg tillbaka. Bland annat pga av ett mail från just pappa igår. Han, som sjöman sedan 16 års ålder, bekräftade att vinden verkligen kan dra musten ur vem som helst.  


Pappa, jag hoppas att du får en riktigt bra födelsedag. Fira ordentligt med barnbarnet Johan (som fyllde 20 igår) på lördag! Harald kommer med presenter i april.


GRATTIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar