fredag 12 augusti 2016

7 år!!!!

Hur i all världen gick detta till?! 

Idag, den 12 augusti 2016, har jag bloggat i 7 (!!!!) år! Jisses vad tiden går!


1298 (med detta) inlägg har det blivit under årens lopp!

Totalt har bloggen haft 397118 sidvyer.

Jag har flest läsare från (i nämnd ordning) Sverige, Sydafrika, USA, Ryssland, Norge, Tyskland, Storbritannien, Finland, Nederländerna och Ukraina! Eftersom jag enbart skriver på svenska så misstänker jag att det är svenskar i dessa länder som läser bloggen.

Det inlägg som har haft flest läsare är när Julius satte kapsylen i halsen tätt följt av när Idefix halkat vid polen och vi fick veta av veterinären att han måste opereras. Dessa killar! Bland topp 10 finns även inlägget om budgivningen av vårt hus i Täby 2009!

Jag har haft perioder när jag tappat sugen att blogga men sen är jag tillbaka igen. Det är ju så praktiskt att kunna gå tillbaka och se vad vi har haft för oss. Det är väldigt mycket som en dagbok för mig faktiskt. Inläggen är inte lika många längre men det blir i alla fall runt 10 stycken per månad.

Ett stort tack till er alla som följer min blogg! Vill ni hänga med ett tag till så hjärtligt välkomna! Jag fortsätter tills jag tröttnar! Och än så länge så har jag runt 200 sidvyer (folk som öppnar och förhoppningsvis läser mina inlägg) per dag så intresse verkar fortfarande finnas. Efter 7 år!


4 kommentarer:

  1. En icke-svensk från Finland läser denna blogg, dock är det väl lite "fusk" att ha svenska som modersmål... Bloggen ger en äkta insikt i hur livet ser ut för en familj i Sydafrika (och visst även Sommarsverige!), vilket är något man helt enkelt inte får var som helst. Vardag är väl vardag var som helst, men vardagliga saker kan ändå vara ack så annorlunda. Stort tack för att du håller igång bloggen, och hoppas det blir sju år till!

    SvaraRadera
  2. Grattis på 7-årsdagen! Jag har hängt med till och från under åren och hänger gärna med framöver också :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till sjuårsdagen!
    Har följt din blogg sedan vi kom hem från en resa i Sydafrika. Det är spännande att läsa om hur ert liv ter sig därnere! Vill också tips om två otroliga ungdomars cykeltur från Trelleborg till Kap staden. De är snart framme ny, men kanske tycker ni att det kan vara kul att följa sista delen på dras resa. Bloggen heter? en resa liksom deras instagram konto
    Hälsningar Karin

    SvaraRadera
  4. Tycker det är jätteintressant att läsa om era liv i Sydafrika! Själv bor jag på västkusten i Sverige och har bara besökt de nordiska länderna. Hoppas du bloggar länge till! ;)

    SvaraRadera