måndag 27 december 2010

Helt borta

Känner mig så faktiskt!

Juldagen och Annandagen försvann på något vis. Den minimala julkänslan jag lyckades ladda upp till Julafton försvann fullständigt. Inte för att det gör så mycket men jag känner mig nästan lite "lost"!

Nu är det mellandagar och snart är det visst Nyårsafton (har jag hört ;)). Var och handlade idag och det var fullt med folk i shopping centret. Men långt ifrån hysterin på mellandagsrean hemma. Det saknar jag INTE! Har aldrig förstått mig på mellandagsrean. Orkar aldrig slåss med alla andra och har oftast inget behov av att shoppa massa kläder och saker jag inte behöver bara för att det är rea.

Annars så har jag en hemsk hosta som inte vill ge med sig. Har hostat i över en vecka nu. Vanlig förkylningshosta men det är inte kul. Har snart testat apotekets alla hostmediciner. Just idag har jag faktiskt inte mått så bra alls. Gick till och med och la mig ett par timmar efter lunch.

Nej, nu ska jag försöka rycka upp mig och se fram emot Nyårsafton! Men även den aftonen är inte densamma som hemma. Inga fyrverkerier! För stor brandrisk. Alltså ganska trist.

Visst var väl detta ett fantastiskt positivt inlägg?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar