onsdag 29 oktober 2014

Förtydligande

Jag har fått en del kommentarer på FB angående föregående inlägg, om att Julius säkert kan ta TISUS provet i maj och skicka in resultatet i efterhand. Det är mycket möjligt att det går och tack för alla tips och råd. Men, Julius vill läsa in svenska 3 i lugn takt och samtidigt ta ett halvt om halvt sabbatsår från fulltidsstudier. Det är även ytterst tveksamt om han skulle klara TISUS provet. Han lämnade Sverige när han gick i 7:an och hans svenska vokabulär är nu, av förklarliga skäl, inte det bästa.

Jag var kanske lite otydlig i inlägget! Men nu är det klart som korvspad, eller hur?!

1 kommentar:

  1. Snygga, smarta Julius! Det kommer bli kanonbra vad han än väljer, den grabben kommer göra mycket kul och spännande saker framöver.

    Nu får det bli ordning på torpet så vi får chans att träffas den här säsongen i Cape Town. Jag har blivit kvar (-glömd? haha) i Sverige ända tills nu och åker ner den 17 nov. Björn har varit på plats i SA sedan snart en månad tillbaka. Ser fram emot att se er igen, kära vänner! Jag återkommer med datumförslag.

    Stora kramar från Björn och mig,
    Samira

    SvaraRadera