fredag 25 februari 2011

Simning-en tuff sport

Ingen kan ju komma och säga att simning inte är en tuff sport!

När man som 14-åring måste gå upp 04.50 2 ggr/veckan för att åka och träna, och därefter åka direkt till skolan, och för att därefter åka direkt till eftermiddagsträningen och inte vara hemma förrän närmare 18.30 än 18.00! Det kallar jag för tufft!

Och idag kommer han inte hem direkt efter träningen utan ska på Club Night direkt efteråt. Förvisso för att ha roligt med sina klubbkompisar och föräldrar, men ändå.

Detta gör min son, Julius! Han är helt otrolig! Hur många 14-åriga killar som ni känner skulle göra/klara detta? Julius du är verkligen BÄST och både Harald och jag är verkligen så stolta över dig!

Nu är det så att mamman inte klarar detta så bra. Det gör ont i hela kroppen när jag väcker honom 04.50 på morgonen! Idag var han så trött. Ögonen alldeles röda och han darrade i hela kroppen. Usch! Jag tror pappan får ta hand om morgontränings biten. Mitt psyke klarar det inte!


Världens bästa Julius!

Simma, simma, simma!

Den ENDA fördelen för mig är att man kan ha turen att få bevittna vackra soluppgångar som denna när Julius har morgonträning.

1 kommentar:

  1. Verkligen starkt gjort av er och Julius! Kepp up the good work! / Sarah

    SvaraRadera