tisdag 14 februari 2012

Alla mina hjärtan

Vi är inte så bra på att fira Alla Hjärtans Dag! Men det är helt ok. Jag tycker det mest är ett kommersiellt jippo! Men jag har firat alla mina hjärtan lite i alla fall!


Eilika fick en så här fin macka med sig till skolan idag! Med mormors björnbärssylt emellan.


Till middag festade vi till det med laxfileér och så hade jag gjort semlor till efterrätt. Semlor från scratch. Bakat bullarna och till och med gjort mandelmassan själv. Goda men för stora! Nästa gång ska jag inte fylla i med så mycket mandelmassa. Det blev lite väl sött. 

2 kommentarer:

  1. Åh,, björnbärssylt, så gott! Semlorna var vackra, hoppas ni njöt tillsammans!

    SvaraRadera
  2. Jag säjer som Katarina, åh så gott med björnbärssylt ;) Semlorna ser jättegoda ut!

    SvaraRadera