onsdag 15 augusti 2012

Rättvist

Ja, jag får ju vara lite rättvis och visa bilder på när vi har skitväder också. Det regnar och regnar idag. Och då pratar jag inte om ett litet stillsamt regn, nej det VRÄKER ner. Som tur är så blåser det inte så mycket idag.



Någon som känner för ett dopp i poolen? Nähä! Vi behöver i alla fall inte fylla på vatten.





Jag tror att bilfärjan kommer klara sig bäst i detta väder.


Jag har hållit mig inne under en filt, nä två, och en värmedyna vid fötterna. Sovit och vilat. Nu på eftermiddagen har jag tänt en brasa och jag mår bättre. Blir nog pizza i kväll. Ingen större lust att laga mat och vi längtar alla efter Dixies pizza. Men killarna för ta med sig när dom kör förbi. Går helst inte ut alls i detta vädret.

Hämtat Eilika och nu sitter vi hopkurade i soffan, i våra OnePiece, och tittar på Jumanji. Eilika dricker varm choklad och äter pepparkakor. Så ska det vara när det är skitväder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar