fredag 30 december 2011

Det närmar sig slutet

Japp, nu är det inte långt kvar av 2011! Jag är inte så nostalgisk av mig och jag hajjar inte riktigt det stora med att det blir ett nytt år. Det mesta rullar ju på som vanligt eller? Ja, jag är lite tråkig SORRY!

Men jag vill, så här på årets näst sista dag, tacka speciellt alla er som kom ända hit till södra halvklotet för att hälsa på oss. Så..........TACK (utan speciell ordning):

Helene, Connie, Johan, Jennie, Peter, Pam, Thomas, Petri, Andrzej, Maria, Aniela, Svärmor Asta, Marina, Joachim, Barbara, Mamma Ellinor, Pappa Svenne, Elke, Gunnar, Thure och Max!

Hoppas jag inte glömt någon nu!!

Vilka kommer 2012?! DET däremot är spännande! Ni vet väl att ni bor i egen, fullt utrustad våning och har tillgång till bil, lånedator och mobiltelefon när ni kommer till oss?! För att inte tala om bokningsservice samt diverse tips om vad man ska göra när man besöker The Mother City! Jag tror 2012 är ett utmärkt år att resa till Sydafrika. Några har redan bokat! VÄLKOMNA!

3 kommentarer:

  1. Tack själva för mat, husrum, guidning med mera, med mera! Helene

    SvaraRadera
  2. Här är toppen att vara - särskilt när man tänker på en kall och mörk december.
    Elke

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År! Ha de gott därborta!

    SvaraRadera