fredag 14 januari 2011

Klippt och slingat

Idag har jag klippt mig och slingat håret. Blev JÄTTE nöjd! Har äntligen hittat någon som talar om hur jag skall vara klippt och som verkligen klippte noggrant. Brukar vara lite si och så med det annars tycker jag.

Hårfrisörskan klipper 2 av mina vänner (dom två känner inte varandra) och båda är alltid så snygga i håret. Paola, som hårfrisörskan heter, jobbar på en känd salong som heter Reto och ligger i Westlake. Hon kommer från italienska delen av Schweiz och har bott här i 2½ år. Jätte gullig verkligen. Och hon bor här i Glencairn! Tyvärr är hon på väg att flytta hem igen :(. Hennes man hittar inget jobb här. Typiskt! Vi får hålla tummarna att han hittar ett jobb och att hon stannar.

Nya Gabriella från sidan. Kort i nacken och längre i fram. En bob alltså.

Nya Gabriella framifrån. Tjusigt va?!

1 kommentar: