fredag 4 mars 2011

Post-gäst-syndrom och Swedish Dreams

I går åkte lillasyster med familj hem till kalla Sverige. Jag tror dom var nöjda med sin resa. Känns inte som att dom varit här i hela två veckor.Tiden har gått så fort och dom har hunnit med så mycket. Det har gått så bra att bo alla 8 under samma tak. Så skönt att gästerna ha sin egna våning och kan klara sig lite själva också. Både för gästerna och för oss.

Men idag har jag varit så trött! Ingen ork alls. Jätte tungt att komma ur sängen i morse och t.o.m. jobbigt att gå på pilatese. Jag tror det är "post-gäst-syndrom". Luften gick liksom ur! Men orken kommer nog snart tillbaka igen.

Trots brist på ork så har jag bakat 88 st drömmar idag! I morgon är det International Day på Julius skola och Europa ansvarar för dessert och sötsaker. Så vi bidrar med Swedish Dreams. På International Day får man köpa massor med mat från alla länder representerade på skolan och så är det massor med jippon och uppträdanden. I år skall det verkligen bli roligt även för skolans barn. Det kommer finnas hoppborgar, klättervägg, rodeo bull, dunk tank och mycket mer. Ska bli kul! Tycker ungarna i alla fall. Jag är ju inte stormförtjust i sådana här arrangemang. Japp, lite osocial är jag allt!

Kakfat med Swedish Dreams!

1 kommentar:

  1. Vi har haft en jätteskön semester hos er, tack! Laddade precis över korten till datorn och då ser man vad mkt vi hunnit med!
    Kram
    Helene

    SvaraRadera