söndag 13 juni 2010

Det är nära nu

Om en timma kommer Matthew (vår housesitter). Vi ska gå igenom det sista med honom och sedan kör han oss till flygplatsen.

Om 4 timmar går planet till Joburg och där har vi 2½ timma tills det bär av till Frankfurt. Vi räknar med att vara framme på Aspö någon gång efter lunch i morgon.

Jag är så rysligt föberedd denna gången. Packningen gick galant i går och jag hade till och med dukat fram för frukost till i morse. Och nu hinner jag både kolla Facebook och uppdatera bloggen. Och på bra humör är jag också. Inte det MINSTA stressad! Maken mäkta imponerad!

Nu ska bara Eilika kläs och flätas och det allra sista ska ner i resväskorna innan dom stängs. Tvättmaskinen är igång med våra handdukar och Eunice får ta hand om lakanen nästa vecka. Och så måste jag städa upp i Eilikas rum en sväng till precis innan vi åker. Hon har ju dragit fram MASSOR med saker sedan kl 8 i morse.

Vi hörs när vi kommit till Sverige! Hej då kära Sydafrika, for now!

2 kommentarer:

  1. Hoppas resan går bra och fort! =) Och ha en superbra tid i Sverige! Är ju inte alls avis. ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ha nu en trevlig resa!
    Mvh/ Lars

    SvaraRadera