tisdag 29 juni 2010

Systrar, släkt, gäster, vänner och bekanta

Vi har festat och umgåtts med släkt och vänner hela helgen! Härligt! Låter bilderna tala mer eller mindre för sig själva.

I lördags grillade vi innan vi gick vidare för att fira min faster Ingrids 60-års dag. Eilika äter vid sitt bord.

Mamma, pappa, Harald och syster Helene skålar.

Syster Caroline med Maximus, svågern Conny och Helene.


Födelsedagsbarnet Ingrid!

Helene i kvällssolen.

Tjocka släkten!

Min favorit enda sedan jag var liten. Ivan! Min pappas kusins man. Hängde ni med?

Min syssling Susanne och Maximus.

Eilika attakerar sysslingen Erik! Hon skulle pussa på honom för att se om han blev en groda.

Söndag lunch kom familjen Hultqvist. Tomatsoppa och champagne och rabarbersoppa till dessert. Harald och Ingrid på bilden.

Julius och Sonja.

Svante och Julius. Ännu en fantastisk dag som ni ser!
Aspö är HÄRLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar