tisdag 29 juni 2010

Uno Svenningsson

Ni får ursäkta att jag bombarderar er med bilder. Men det går ju så snabbt och lätt här där vi har en snabb internet uppkoppling. Och så är det ju så attans vackert i Sveriges trädgård; Blekinge! Och så vill jag ju visa alla min härliga familj, släkt och vänner!
Här badar min storasyster Barbara och Eilika i poolen. Barbara har kommit ner från Katrineholm för att träffa oss och mamma och pappa förstås. Jätte kul!

Eilika tränar på att simma med sin "korv". Snart så!

I går kväll var det konsert på Kastellet. Uno Svenningsson. Härligt! Vi har bara drygt 5 minuter att gå till Kastellet och hela miljön gör vilken artist som helst sevärd. Nu gillar både Harald och jag Uno så det var ju perfekt. Vi missade honom förra året.


Far och son!

Rätt mäktigt som sagt var. Uno längst ner i bild.

Åskådare uppe på murarna.

Gästhamnen Lökanabben sett från bron till Kastellet.

Lotstornet! Ägs och drivs av mina föräldrar. Gå in på www.lotstornet.se för att läsa mer.


Kastellet i kvällssolen.

Inget dåligt bygge! Byggt 1680-1700. Hur gjorde dom egentligen?!

Lotsbryggan. Ännu en underbar kväll som ni ser!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar