måndag 21 oktober 2013

Inget fusk

Tre veckor Vikt Väktar diet avklarat! Eller diet kanske man inte kan kalla det. Jag äter ju det mesta MEN i lagom mängd och väljer bort en del som har för många ProPoints. Men idag hade det inte hänt något med vare sig vikt eller mått. Om jag fuskar? NEJ, tänk för att jag inte gör det! Jag är jätte duktig och "bokför" ALLT jag stoppar i mig. Däremot så gjorde jag av med ALLA mina tillåtna poäng förra veckan. Även min veckobonus på 49 PP. Dom gick åt till nallande av svenskt smågodis från barnens burkar (mest lakrits från Julius burk. Som jag får ta för honom, för han vill inte ha), rödvin och frukost och luncher på helgen som innehöll fler poäng än jag brukar göra av med i veckorna. Men jag gick ju inte upp så det är bara att köra på. Skippar godisnallet denna veckan dock!

Och så kan jag meddela att tandfén även kommer och hämtar valptänder! I eftermiddags var plötsligt tanden borta från glaset och istället fanns där HUNDGODIS! Idefix blev väldigt glad!


-"Mums! Dom här har jag inte testat förut!"
 

-"När jag sitter så här fint så får jag nog smaka! Fast det inte är lördag"

Eilika hade skrivit en liten lapp som det stod Ides tand på och det var ju bra så att tandfén inte trodde det var hennes tand och hade lämnat pengar istället. Hade ju varit jätte tokigt om Idde skulle behöva gå och handla! Han har ju ingen portmonä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar