tisdag 29 oktober 2013

Gett upp?

Nu tror ni säkert att frun har lagt ner "Operation-bort-med-Muffintop"?! Men se det har hon INTE! Jag kämpar på! Det går ju så bra så det vore ju urkorkat att kasta in handduken bara för att jag är lite sugen på chips och mer rödvin.

Och förra veckans resultat? Jodå, minus 1,4 kg på vågen (totalt gått ner 3,2 kg sedan start) och tappat 1 cm i midjan (totalt 2 cm sedan start). Midjemåttet fluktuerar något.

Förutom att mina shakes hjälper till att gå ner så har jag nu hoppat över min älskade pasta. Jag kör tunt strimlad vitkål med lite salt på, som jag fräser mjuk i stekpannan. Jätte gott! Faktiskt! Pasta är min allra största last men med vitkålen i stället så går det jätte bra. Helt oooootroligt!

3 kommentarer:

  1. Bra!! Själv var jag inne på VVs sida och kollade, men blev för snål.... Vilket ju är urdumt!! Helene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var verkligen urdumt! Det är ju du som fått mig att köra VV från början. Fast då för miljoner år sedan typ. Gå in igen och sätt igång! Det är verkligen ett jätte bra och enkelt program dom har. Det bästa är att man kan lägga in sina vanliga recept och så får man fram hur många ProPoints det är. Mycket fiffigt!

      Radera
  2. Härligt jobbat! Hälsar en VV-fantast.

    SvaraRadera