måndag 7 oktober 2013

T R E!

Tre är mitt turnummer! Jag förlovade mig den 3 augusti 1990 och tre år senare och gifte jag mig den 3 juli kl 3 1993! Tre år efter det, den 3 april 1996, föddes Julius och 9 år efter det (går att dela med 3) föddes Eilika! Tre är en bra siffra!

Idag var det vägnings- och mätningsdag! Hur har det gått med min "muffin top"?! Jodå, efter en veckas slit, jo det är ju inte jätte roligt att banta, så har jag lyckas gå ner 1 kg och minskat 1 cm runt midjan! Aha, 1 vecka, 1 kg och 1 cm det blir ju 3! Jag visste väl det!

Och när Harald varit bortrest i nästan 3 helger så kommer han hem! Närmare bestämt på söndag! Vi LÄNGTAR!




3 kommentarer:

  1. Härligt! Bra jobbat!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Kan bara instämma. Alla goda ting är tre. Hälsar en som på dagen är född 23 år innan din son. Med fem av tio treor i personnumret. /Linda

    SvaraRadera