måndag 14 april 2014

I rättvisans namn

Ja nu ska jag inte vara sån att jag bara skriver och berättar om alla fantastiska dagar vi har. I dag har temperaturen sjunkit med 12C och vi har "bara" haft 20C. På förmiddagen REGNADE det. Jodå, det är sant! Och sen har det varit mulet hela dagen. 


Bildbevis! Ni ser så grått och regnigt!
 

Blev till och med droppar på fönstret.

Vilket väderomslag va?! Men imorgon ska visst solen vara tillbaka och vi kan förvänta oss dryga 20C. Betydligt skönare än 32C tycker jag!

Den uppmärksamma har kanske noterat att jag har bytt foto bakom blogg titeln. Precis innan den andra udden och ovanför den andra stranden så kan ni se ett obebyggt område. Det är kyrkogården som ligger framför oss. Vi bor precis i nedre kanten längst bort från kyrkogården. Ca 200 m från havet skulle jag tippa. Precis ovanför vägen. Så nu vet ni det!

1 kommentar: