tisdag 18 december 2012

Lyx

Så bra jag har det! Egentligen! Mitt i allt kan jag ta en timmes paus och lägga mig vi poolen och sola och ta ett dopp! HÄRLIGT! Vi har haft varma härliga dagar på mellan +25-30C och i poolen har vi +30C. Klagar INTE!

När jag inte ligger i solstolen och läser svenska månadsblaskor så försöker jag få till dom sista julklapparna. Tror att jag har läget under kontroll. Ska bara hinna!

Och idag har jag handlat julskinka, prinskorv, köttfärs till köttbullar, röd jul Edamer, ägg osv, osv. OCH ej att förglömma, en hel laxsida á 260.-, som nu ligger i frysen för att sedan tas fram och gravas. Har ju inte bara handlat julmat utan även mat för 8 personer för dom närmaste dagarna.

I morgon landar Danne, Aliki, Gabriel och Leo så det har ju fixats lite innan deras ankomst också. I morgon förmiddag ska jag bädda och fixa till det sista nere i gästvåningen. Och så ska jag spola av fönster och solstolar så att gästerna verkligen kan njuta av vår utsikt och pool. VÄLKOMNA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar