fredag 22 juli 2016

Happy times

Nu har vi det rätt så bra faktiskt! Njuter av att få spendera tid tillsammans, hela familjen! Harald jobbar dock hårt på dagarna men Julius har semester och har i princip flyttat ut till sin lada på Aspö från sin lägenhet i stan. Vi får nöjet att ha honom i vår närhet och han får mat och husrum samt träffar sina sommarkompisar på Aspö. Mysigt!





Makalös vacker kväll förra lördagen!


Eilika hade loppis i söndags och drog in drygt 800.-!
 




Grillmiddag med mamma, pappa, syster och svåger i söndags.
 


Både måsar och skator tyckte att vår mat var mycket intressant.
 

Harald visar sin svägerska ett av hans simlopp på VM i London i maj.
 


Tokfia tog ett kvällsdopp i poolen.
 

Vilken kväll! Kolla in fullmånen!
 


Skulle med Julius och ansöka om nytt pass i början på veckan. Hittade honom i Hoglands park jagandes Pokemons!
 

Eilika och Amanda leker under päronträdet.
 

Just kommit tillbaka efter en tur till stranden.
 

På väg till mormor.....
 

....för att gräva potatis!
 

Vilken lyx!
 

I går grillade vi, bara vår lilla familj.
 

 Som jag sa; happy times!

I går var det ännu en fantastiskt vacker kväll! Tog med mig kameran och gick ner till havet för att fota den makalösa månen.






Så vackert! 

 

Denna tjejen, med hela vintergatan på näsan, har tyvärr varit lite krasslig idag. Hosta, halsont och lite feber.
 

Jag roar mig med att rensa ogräs på vår gång. Tidsödande men blir fint. 

 

Hunnit nästan halva gången! 9 dagar på mig att hinna resten!

Ja jag njuter av att hela familjen är samlad och vackra sommar Sverige!



1 kommentar: