onsdag 14 maj 2014

Vad har jag gjort idag?!

Jo, idag har det varit en bilkörardag! Jag har spenderat drygt 3 timmar i bilen! 

Kört Eilika till skolan, hem igen via stranden för promenad med Idefix, till Glencairn Heights för pilates, hem igen, skjutsa Julius till skolan för sin AP Euro tenta, hem, ätit lunch och jobbat lite, hämta Eilika, hem, lämnat in Eilika till Sally, kört och hämtat Julius, hem, hämta Eilika från arbetsterapin och så hem igen! Puh!

Smarrig wok till middag, lite gott Porcupine Ridge Shiraz och så en fantastisk fullmåne var precis vad jag behövde efter den dagen!Och det fick jag!



Alltså vilken måne som sakta steg upp bakom Holland Hottentot Mountains!

Regatta i månskenet!


Segelbåtar med lanternor och så Cape Hangklip i bakgrunden. Om än svag!

Detta magiska ser vi från middagsbordet när vi sitter och äter!

I feel blessed!

3 kommentarer:

  1. Fantastiska kort - underbart!

    SvaraRadera
  2. Den vackra månen hade vi här också, dock till en mindre magisk bakgrund...

    SvaraRadera
  3. Haha, vad lustigt att bade du och jag fotograferade manen och mansken just igar!
    Kramar

    SvaraRadera