onsdag 15 september 2010

Det har sitt pris

Trädgårdsarbete alltså. Hade rejält ont i ryggen i går och tämligen stel på baksidan av låren. Men jag har gått på min pilates klass och det känns redan mycket bättre. Fått stretcha ut ryggen rejält. Fortfarande stram på baksidan låren dock. Kommer nog från gårdagens gym pass också kan tänkas.

Min pilates lärare är så bra. Vi har bara små klasser, max 6 st, och Amanda håller otrolig koll på oss. Hon rättar till och justerar när vi gör fel. Innan vi börjar frågar hon var och en av oss hur vi mår i kroppen och har man lite problem någonstans så anpassar hon efter det. För var och en. Hon är verkligen kanon. Vill man läsa mer om Maya Pilates Studio så kolla här.

Idag har vi en ny sjukling. Julius är hemma med halsont och värkande kropp. Första gången han är hemma från skolan sedan vi flyttade hit i januari. Bara det är värt en medalj tycker jag. Får se om Eilika och jag kommer att klara oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar