fredag 24 september 2010

Mama Mia

I går var Julius och jag och såg musikalen Mama Mia på Artscape i Kapstaden. JÄTTE BRA!


Hade världens tur! Jag ville verkligen gå och se musikalen men lyckades inte få med mig någon. Så blev Julius bjuden av familjen Antonsson som bjöd in några kompisar till dottern som fyllde år. Och så häromdagen så frågade Anna om jag också ville följa med för dom hade en biljett över. Mitt svar? JA!

Anna och jag och så 9 ungdomar var först och åte på Primi i Constantia Village. Sedan skjutsade vi 4 av ungdomarna till skolan där det var Homecoming Dance och parkerade min bil. Sedan vidare in till Kapstaden och Artscape.

Mycket trevlig kväll och föreställningen var kanon bra. Jätte bra artister med bra röster allihop. Det var en helt Sydafrikansk uppsättning så det var lite extra kul tyckte jag.

Tack familjen Antonsson!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar