måndag 23 januari 2012

Gästbok

Vi har efter två år och ett antal gäster kommit på att vi ska ha en gästbok. Eller snarare Harald har kommit på det. Så nu har jag köpt en gästbok.

Jag har skrivit in alla dom som varit här dom senaste 2 åren i boken och det blev en ansenligt antal faktiskt. Vi har haft besök som bott i vår gästvåning 16 gånger!

Så våra nuvarande gäster, Staffan och Ingrid, får premiär skriva i gästboken innan dom åker hem på söndag.

Staffan tidigare har jobbat för Harald i många år och nu är han här på semester med sin fru. Jätte roligt att dom kommit och hälsar på! Dom kom igår kväll från Pilanesberg där dom varit på safari. Idag har dom varit ute på Cape Point.

I natt och idag har det regnat rejält! Vi fick 25mm regn bara under natten. Det mullrade även lite ute över havet. Så det har varit lite svalare idag vilket är skönt.    

1 kommentar:

  1. Ni verkar ju ha riktigt högsommarväder så jag kan förstå att det är skönt om det blir lite svalare i några dagar. Har lagt in Kapstaden i min väderapp (det var det närmaste jag visste) och ser att det inte verkar vara någon brist på sol ;) Ha det bra! Kram

    SvaraRadera