måndag 8 september 2014

Grattis!

I dag fyller mannen i mitt liv år! Han tycker inte riktigt om att bli firad men han slipper inte undan helt! 

Han har förstås fått presenter och skönsång på sängen, sen "bjöd" jag honom på lunch på Live Bait i Kalk Bay och nu på kvällen har vi ätit födelsedagsmiddag. Det blev Biff Rydberg och sallad, gott rödvin och så kladdkaka med färska jordgubbar och glass. I övrigt har dagen fortgått som en helt vanlig måndag. 

Här är han, min älskling och mitt allt! 


Eilika och Harald gör funny faces!
 

Far och son!
 

Full av bus!


 Grillmästaren lär ut sina kunskaper till arvtagaren.


Julaftonssurf!
 

Toker!










Linus på linjen ;)


Världens bästa farbror!
 

Stolt tysk!



Min snygging!


Fredagsmys!


VI, sedan drygt 25 år!
 

Födelsedagsbarnet med sin kladdkaketårta! Ganska dominerande tysk flagga tycker jag!

Grattis Harald! Love you to bits!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar