onsdag 6 april 2011

Energi

Vet inte var det kommer ifrån men jag har fått en massa energi helt plötsligt! Bara att utnyttja så länge det varar!

I går satt jag på kontoret och fick helt plötsligt massa gjort. Sådant som jag inte fått tummen ur och gjort men borde gjort. Jag har bokat in rörmokare för att justera alla våra 4 varmvattenberedare, bokat in fukt-kollar-killar för nedervåningen, ringt och begärt in offerter för att ev. använda oss av solenergi till varmvattnet, ringt TV killen som ska komma och fixa vår parabol som la av att funka i går (Sydafrikansk TV) och få igång dekodern på nedervåningen igen. Jag har mappat upp i min dator för Solas och arkiverat alla dokument och Excel ark som Marianne mailat mig.

I går var jag hos läkaren för en gyn undersökning och i morgon ska jag till City Hall för att försöka få ner vattenräkningen (pga. vår vattenläcka). Jag har varit hos Marianne i måndags och i dag.

Nästa vecka tar vi över Solas Trading. Ska bli riktigt spännande och roligt! Hoppas energin håller i sig. Jag lär behöva den!

1 kommentar: