onsdag 14 december 2011

Lussefika

I förmiddags hade jag sex av mina pilates vänner på en försenad Lussefika. Det blev mycket lyckat och vi hade verkligen trevligt!

Jag hade vädrets makter på min sida! Det ösregnade och var riktigt kyligt. Alltså var det hur mysigt som helst att sitta inne med vänner, tända ljus, kaffe, glögg, lussekatter, mjuk pepparkaka, pepparkakor med ädelost och vanliga pepparkakor. Alla var så nöjda och tyckte det var så gott! Så nu måste jag översätta glögg-, lussekatts- och mjuk pepparkaksrecept till engelska.


Gillian, Eilika, Camilla och Barbi.


Jayne


Camilla och Barbi

Camilla och den lilla Lucian gosar. Kronan har hon visst tappat!


Gillian, Eilika och Camilla


Hela gänget! Gillian, Camilla, Barbi, Jayne, June, Amanda och jag. Ja, och så Eilika förstås. Som inte går på pilates med oss!


June och Camilla tar för sig.


Roligt har vi, i alla fall jag! Till och med Julius visade sig och hälsade så artigt.

Jag kan säga att nästan all glögg gick åt och det hade gått åt en hel del bakverk också. Så roligt att dom tyckte om det. Man vet ju aldrig. Det blir helt klart repris nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar