måndag 20 oktober 2014

Bra start

I lördags morse startade Eilika, Idefix och jag dagen på bästa möjliga sätt! Vi gick ner till tidvattenspoolen och stranden innan frukost. På helgerna brukar jag gå ut med Idefix innan frukost så att jag kan njuta länge av frukosten sen. Oftast hänger även Eilika med och inte allt för sällan fortfarande klädd i pyjamas. Men i lördags morse var det fantastiskt väder och hon satte på sig bikini och tog med badrocken. Jag hällde kaffe i en termosmugg och tog med mig.


Mycket bra start på dagen!

Efter ett bra tag så fortsatte vi till stranden i stället. Riktigt maffiga vågor vilket roade både hund och barn.


Härligt!





Rädd för vatten?! Nej inte mycket!




Efter en mycket sen frukost så åkte Eilika och jag och handlade. Bästisen Amy skulle sova över och innan hon kom behövdes det handlas.
 

På eftermiddagen när Amy kom så visade termometern sådan här härlig temperatur.




Det blev poolbad för tjejerna!


Efter nästan 2 timmar i poolen och en dusch tar dom sig en äppelpaus with a view!


Till middag gjorde vi pizza! Amy och Eilika gjorde varsin sådan här fin pizza!

Efter maten fick jag en liten sneak-peak på tjejernas Barbie Fashion Show som dom fixat när dom inte badade i poolen. Oj vad dom hade förberett och så kul dom hade!


Amy sköter musiken!


En av dom 14 mannekängerna på catwalken. Som sagt var, roligt har dom tjejerna!


Titta så fint dom gjort! Med runway och allt. Bakom ridån finns även ett Green Room med både soffa och TV till mannekängerna. Dom vet hur det ska vara!

Jag fick se hela showen på söndagsförmiddagen. Den tog nästan 30 minuter och flickorna turades om att sköta musiken och gå med dockorna. Jag filmade några snuttar med iFånen och Amys mamma och jag var rörande överens om att dom klippen måste sparas. Tills dom tar Studenten typ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar