måndag 23 juli 2012

Ooops!

Det var visst inte helt lätt att lägga om från höger trafik till vänster trafik för vissa! Jag har svårt att bedöma var jag har min vänstra sida på bilen helt klart. :(

Lite bråttom till skolan idag men vi kom i tid! Svängde in framför en parkerad BMW för att parkera; knak och brak! Jag lyckades visst svänga lite för tight och skrapade upp min vänster sida på BMW:ns höger framskärm. Ajajajaj vad det lät! BMW:n klarade sig hyfsat men min bil blev inte så snygg på vare sig fram eller bakdörr. Ja inte jätte illa men en liten bula och skrapad lack. Usch så tråkigt och så urbota klantigt! Önskar man kunde spola tillbaka bandet!

Väntade på föraren (en mamma förstås) och hon såg inte ens att jag hade skrapat i hennes bil. I alla fall fick hon alla mina uppgifter och hon skulle kontakta sitt försäkringsbolag. Jag sms:ade Harald som genast mailade vårt försäkringsbolag att dom skulle kontakta mig. Han knappt hem så ringde dom och senare fick jag skadeanmälan på mailen.

Så nu är skadeanmälan ifylld och mailad tillbaka. Bara att vänta på dom!

Rewind! Rewind!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar