lördag 5 januari 2013

Jag får erkänna mig slagen

Inte ens en Supermamma och Wonderwife som jag (visst är jag ödmjuk?) lyckades smita från flunsan! I dag har jag legat i sängen nästan hela dagen. Jo, det är faktiskt sant! Jag hade till och med feber i morse. Bara att inse att det var sängläge som gällde. Bokade av Eilikas lekdate med Amy och sedan har familjen Anderberg förbarmat sig över dottern. TACK! Maken skyndade sig hem från golfen för att ta hand om disk och matlagning.

Framåt seneftermiddagen så orkade jag inte ligga i sängen längre så jag gick upp och duschade och bytte lakan i sängen. I slow motion dvs. Fick sedan äran att kryda och reda köttgrytan medans Harald gjorde spetzle. Pillade i mig en Sinutab så jag kunde njuta av maten, vinet och sällskapet. Men nu är klockan 21 och jag säger godnatt. Hoppas på att jag mår bättre i morgon för då har vi bokat bord på vingård i Paarl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar