tisdag 24 april 2012

Jag lär mig

Idag har det varit härligt fint höst väder! Strax över +20 på skuggväggen och strålande sol! Och jag börjar lära mig, efter drygt 2 år. I stället för att sitta inne och frysa i +18C gick jag ut och satte mig med min dator på altanen. Där hade jag +25C under taket. Lovely!

Här kommer en salig blandning av bilder från senaste dagarna. Måste ju bara dela med mig.



Så här såg himlen ut för några kvällar sedan. Solen lyser på dom mörka molnen så att dom blir 
vackert rosa. Maffigt!



Full rulle i trädgården i fredags. Det blev jätte fint. Som vanligt!


Killarna planterade en mycket sällsynt blomma i en av krukorna. Plantus kattus heter den på latin tror jag.



Det har blåst rejält dom senaste dygnen så idag hade vi två färgat hav. Det är sanden som virvlat upp och färgar vattnet ljus turkost på sina ställen. Häftigt!


-"Hej kompis!"


-"Får jag känna lite? Oj då, jag lyckades visst klämma åt din stjärt lite!"


Varav Whiskey kvittrar till när hans stjärt sitter fast och Mosquito blir rädd och studsar tillbaka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar