lördag 19 maj 2012

Studentbal

I kväll är Julius på studentbal! Han har blivit bjuden av en tjej i 11:an. Mycket stort att vara Freshman och få gå på en Senior Prom. Så cool är Julle! Min lilla kille!

Han laddade med att tävla inne i Kapstaden på eftermiddagen och sedan hem för att duscha och byta om. Kl 18.00 var vi hos Adriana (från Paraguay) för att hämta upp henne och hennes kompis. Sen skjutsade jag dom till The One and Only Hotel mitt inne i Kapstaden. Det är ett av Kapstadens lyxhotell. Där är det Pre-Prom och sedan Prom med middag. Efter det är det efterfest någonstans, men i år får inte Julius hänga med på det (för mamma och pappa alltså). Han hinner med det senare. Han kommer ju säkert gå på 3 st studentbaler till innan han slutar på AISCT.



Se så stilig han är! Om ni tittar noga så ser man regnbågen precis till vänster om hans huvud.




Eftersom jag skjutsade så fick jag ju även chansen att ta kort på paret. Så fina! Julius har en röd nejlika i knapphålet som han fick av Adriana och Adriana har en vacker ljusrosa bröstbukett (fast som armband) som hon fick av Julius. Precis som det skall vara! Och dom matchar ju alldeles rysligt också! Julius knapphålsblomma med Adrianas klänning och Adrianas bröstbukett med Julius rosa skjorta.

1 kommentar:

  1. Vadå "Min lilla kille"?? Get a grip, morsan - det här är ingen liten kille längre. Snygg ung man med en snygg kvinna vid sin sida. Snyggt jobbat, Julius, jag vill vara ordförande i din fan club ;-)

    Kramar från
    Samira

    SvaraRadera